شناسهٔ خبر: 122797 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال‌جاری تا کنون؛

عملیات لایروبی ۳۰ دستگاه پل در مازندران انجام شد

مازندران رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ پل در نقاط مختلف استان خصوصاً در مسیر محورهای اصلی و فرعی برای جلوگیری از بروز مشکل در فصل بارندگی تعمیرات اساسی و ۳۰ دستگاه پل لایروبی و دریواسیون شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، کامل نصراللهی رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اقداماتی که این اداره کل جهت جلوگیری از بروز مشکل در فصل بارندگی و مسدود شدن راهها تصریح نمود: یکی از مهمترین این اقدامات لایروبی پل‌ها در مسیرهای مختلف استان خصوصا در نقاط روستایی و جاده‌های اصلی و فرعی بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۴۵ دستگاه پل بزرگ و کوچک در استان وجود دارد گفت: هر سال به طور متوسط بین ۱۰ تا ۱۵ دستگاه پل تعمیرات اساسی می شود.

 نصراللهی با بیان اینکه کار لایروبی، ساماندهی پل‌ها پیش از فصل بارندگی و از اوایل امسال آغاز شده، گفت: هرکجا نیاز باشد کار لایروبی و ساماندهی پل‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی خاطر نشان ساخت، مازندران به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی و جغرافیایی و حجم بالای گردشگر و مسافر دارای راههای ارتباطی پر اهمیتی است.