شناسهٔ خبر: 122810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان:

تردد در محورهای اصلی لرستان برقرار است/ راه‌های روستایی در حال بازگشایی هستند

مدیرکل راهداری لرستان مدیرکل کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: با تلاش راهداران تردد در محورهای اصلی استان برقرار است و محور های روستایی در حال بازگشایی هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، مرتضی شیروانی مدیرکل کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اظهار کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی که طی چند روز اخیر وارد استان شده است، شاهد بارش برف در برخی از شهرستان های استان بودیم که با همت وتلاش شبانه روزی راهداران ، تردد در تمام محور های اصلی استان برقرراست، و محورهای روستایی که بسته شده بودند در حال باز گشایی هستند.

وی اضافه کرد: تمام گشت های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۳۸ تیم متشکل از ۳۸۱ نیروی انسانی و ماشین آلات در محور ها در حال انجام عملیات هستند.

شیروانی تاکید کرد: از هموطنان تقاضا می‌شود از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت تردد در مسیر های کوهستانی حتما وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان یادآورشد: تمامی هم استانی ها می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از  آخرین وضعیت راههای استان مطلع شوند.