شناسهٔ خبر: 122880 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم بزرگداشت روز راهدار در بوشهر برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز راهداری در بوشهر ائین نکوداشت یکم دی روز راهدار با حضور مسئولان استانی در بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) آیین نکوداشت یکم دی روز راهدار با حضور مسئولان استانی در بوشهر برگزار شد.

محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر در این آئین گفت: روز راهدار نمادی از تلاش راهداران برای ارایه خدمت به مردم در شرایط سخت است.

رستمیان در جمع پرسنل راهداری استان افزود: این روز فرصتی برای تجلیل از فعالان این عرصه است که شبانه روز برای آرامش مردم و کاربرهای سطح جاده ها به ویژه مناطق کوهستانی و سخت گذر تلاش می کنند.

وی اظهار کرد: راهدارها علاوه بر نگهداری از راه ها به عنوان سرمایه های ملی، راه را ایمن و آماده برای بهره بردارها می کنند و این رسالت مهم بر کسی پوشیده نیست.

رستمیان یادآور شد: روز راهداری فرصتی برای قدردانی از کسانی است که بی ریا و خالصانه با شرایط سخت و دشوار به امر ایمن سازی جاده ها می پردازند تا در طول شبانه روز تردد در شریان های حیاتی کشور برقرار شود و حمل و نقل متوقف نشود.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر نیز در سخنانی با تبریک هفته حمل و نقل,رانندگان وراهداری و گرامی داشت یکم دیماه روزراهدارگفت:راهداران استان با اخلاص وفاداری کامل سازمانی مشغول حفظ و حراست ونگهداری ازراههای استان بعنوان سرمایه ملی وامانت مردم هستند.

اخترشناس افزود: با تلاش شبانه روزی راهداران وهمت وعزم آنان راههای استان همواره آماده ترددایمن مردم است .

وی بیان کرد: بیش از۳۰۰نیروی راهدارو۲۵۰دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین  راهداری وظیفه مراقبت ازراههاوآماده سازی آنها برای ترددمردم را برعهده دارند .

در پایان این مراسم از تعدادی راهداران پیشکسوت، نیروهای پلیس راه و روسای ادارات شهرستانی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اهدای لوح های سپاس تقدیر شد.