شناسهٔ خبر: 122888 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی قم با بیش از ۱۰۰۰ مراجعه کننده در ۹ ماه

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: مدیر کل این دستگاه از ابتدای سال تا پایان آذرماه طی ۳۷ جلسه با یک هزار و ۳۶ تن مراجعه کننده و متقاضی ملاقات، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، مهدی رحیمی راد رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم اظهار کرد: جلسه ملاقات مردمی و عمومی مدیرکل با هدف افزایش رضایتمندی مراجعین، تکریم و حل مشکلات آن ها به صورت هفتگی و منظم در ساختمان شماره یک این اداره کل واقع در بلوار ۷۵ متری عماریاسر، بلوار تعاون، مجتمع ادارات برگزار می شود.

وی افزود: برنامه ملاقات مردمی در روزهای پنج شنبه از ساعت ۱۰ آغاز می شود و نحوه حضور مراجعین بدون اعلام قبلی و هماهنگی از پیش تعیین شده است.

رحیمی راد گفت: در بازه زمانی سه ماه سوم سال نیز، در ۱۲ پنج شنبه کاری به صورت منظم این ملاقات برگزار شده است که در مجموع مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با ۳۲۲ تن ملاقات عمومی و چهره به چهره داشته است.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم با بیان این که عمده و اغلب موضوعات درخواست کنندگان ملاقات با مدیرکل، در حوزه طرح نهضت ملی مسکن است توضیح داد: همزمان با شروع پروژه بزرگ و عمرانی نهضت ملی مسکن، میز خدمت با هدف رفع مشکلات و پاسخ به ابهامات متقاضیان راه اندازی شده است که از متقاضیان ثبت نام کننده در این طرح تقاضا می شود قبل از درخواست ملاقات با مدیرکل، ابتدا موضوع و مشکل خود را با میز خدمت مستقر در ساختمان شماره یک مطرح نمایند.

وی تصریح کرد: موضوعات، مشکلات و مباحث مطروحه در جلسه ملاقات مردمی در صورت وجود راهکار قانونی با دستور مدیرکل به واحد و بخش مربوطه برای حل یا پیگیری ارجاع می شود.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان ساخت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن برای کسب اطلاع از آخرین اخبار بدون مراجعه حضوری به دو ساختمان این اداره کل، می توانند از ظرفیت پیام رسان های فضای مجازی استفاده نمایند.اخبار حوزه راه، مسکن، شهرسازی به ویژه اخبار طرح مسکن نهضت ملی در کانال “راه شهر کریمه” در سه پیام رسان ایتا، تلگرام و بله و پورتال خبری اداره کل به نشانی qom.mrud.ir منتشر خواهد شد.