شناسهٔ خبر: 122910 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مهریز:

زحمات خادمان حوزه حمل‌ و نقل ارج نهاده شود/ جدیدترین اقدامات صورت گرفته توسط اداره راهداری و حمل‌ و نقل شهرستان مهریز

مهندس باغبان رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مهریز گفت: رانندگان در برهه‌های مختلف با جابه‌جایی و حمل‌ و نقل بار و مسافر ازجمله در برهه‌ی دفاع مقدس و اربعین افتخارآفرینی کرده‌اند؛ باید زحمات رانندگان را ارج نهاده و در راستای رفع مشکلات آن‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، "علی محمد باغبان" رئیس راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان مهریز ضمن تبریک هفته حمل‌ و نقل، رانندگان و راهداری گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران نقش مهمی در ارتقای این مجموعه دارد؛ آن‌ها همواره تلاش می‌کنند تا رضایت مردم را از هر آنچه در قبال آن مسئولیت دارند، جلب کنند.

باغبان با بیان اینکه حمل‌ و نقل ارکان مختلفی دارد، ادامه داد: مدیران و هماهنگ‌کنندگان، صنف و پلیس‌راه، رانندگان و زیرساخت راه‌ها از ارکان حمل‌ و نقل است؛ انجام وظایف و اقدامات درست افراد دخیل در حمل‌ و نقل باعث می‌شود کشور سریع‌ تر به توسعه دست یابد.

️وی با بیان اینکه حمل‌ و نقل بستر توسعه است، ادامه داد: رانندگان در برهه‌ های مختلف با جابه‌جایی و حمل‌ و نقل بار و مسافر از جمله در برهه‌ی دفاع مقدس و اربعین افتخارآفرینی کرده‌اند و باید زحمات رانندگان را ارج نهاده و در راستای رفع مشکلات آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

️باغبان با اشاره به اینکه طی ۶ ماه اول سال جاری در حوزه راه‌سازی، راهداری، رسیدگی و جبران خسارات ناشی از وقوع سیل، صدور و تمدید کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل‌ و نقل کالا، حمل‌ و نقل مسافر و حمل‌ و نقل بار فعالیت‌های مختلفی داشته‌ایم، گفت: یکی از اقدامات اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مهریز تعریض محور کنج کوه بوده است که البته ۸ کیلومتر از این محور باقیمانده بود که اخیراً آن را به اتمام رسانده و تعریض این محور به‌طور کامل انجام شد.

️وی تعریض دو دهانه پل همراه با ایمن‌سازی و خط‌کشی مسیر را از جمله اقدامات اخیر اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مهریز عنوان کرد و افزود: احداث بخش باقیمانده محور روستایی سریزد به طول چهار کیلومتر، تعریض و آسفالت تقاطع کمربندی بنادک سادات، اصلاح شیب شیروانی محور مهریز - انار به طول ۸ کیلومتر، زیرسازی و آسفالت راه روستایی دره ارزنی بوجیرو و عباس آباد تنگ چنار، روکش آسفالت محور مهریز- یزد و احداث باند دوم محور مروست _ مهریز به طول ۹ کیلومتر (پیچ بادامک تنگ چنار) از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره است.

️وی با بیان اینکه تدابیر و اقدامات لازم سفرهای زمستانی اندیشیده شده است، تصریح کرد: به‌اندازه کافی ماسه و نمک در انبارهای نمک راهدارخانه‌های مرکزی، مسجد ابوالفضل و تنگ چنار ذخیره کرده‌ایم.

️رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ ای مهریز با اشاره به اینکه بازدیدهای لازم برای کنترل وضعیت راه‌ها در زمستان بعمل‌آمده است، ادامه داد: تنقیه پل‌ها و بازدید از مسیل‌ های آب حوزه استحفاظی انجام شده است تا زمستان بی‌ خطری در شهرستان مهریز سپری شود.