شناسهٔ خبر: 122912 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان ابرکوه خبر داد:

۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه اصلاح تقاطع حسین آباد

مهندس کاظمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان ابرکوه گفت: اصلاح تقاطع حسین آباد و اسد آباد ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید است تا ماه آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، "سید محمد کاظم عظیمی" رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان ابرکوه با اشاره به اهمیت راهداری در راه های کشور اظهار کرد: عمده‌ترین و اصلی‌ترین زیربنای کشور، راه ها و آزادراه ها بوده که به عنوان شریان اقتصادی کشور مطرح است.

️وی افزود: همین مسئله در مورد راه های استان صادق است و باید توجه داشته باشیم که این سرمایه عظیم نیازمند نگهداری و حتی توسعه بخشی است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان ابرکوه با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه راهداری در این شهرستان عنوان کرد: بهسازی و زیرسازی محور جعفرآباد رضایی به طول ۴/۸ کیلومتر، ساخت ۷۰۰ متر مسیر انحرافی در منطقه چاهگیر به منظور احداث پل، شانه سازی و جبران افتادگی لبه آسفالت محورهای مواصلاتی به طول ۱۱ کیلومتر از جمله اقدامات انجام شده در حوزه راهداری این شهرستان است.

️وی با اشاره به اقدامات و پروژه های شاخص این شهرستان در هفته راهداری تصریح کرد: تکمیل انبار شن و نمک اسفند آباد به مساحت ۵ هزار متر مربع با صرف هزینه ۶۶۰ میلیون تومان اعتبار آماده تجهیز و بهره برداری است.

️عظیمی ادامه داد: اجرای هزار و ۷۶۰ متر مربع آسفالت گرم برای اصلاح تقاطع حسین آباد و اسد آباد با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید است تا ماه آینده به بهره برداری برسد.

️وی لکه گیری و سیلکت کلیه محورهای مواصالتی با استفاده از ۶۰۲ تن آسفالت سرد، جبران افتادگی آسفالت پشت پل ها با استفاده از آسفالت گرم به مساحت ۲۵۰ متر مربع و اجرای عملیات زیرسازی به منظور تعریض ۲۰۰ متر ابتدایی محور روستایی ابرکوه - شهرسب را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهداری شهرستان ابرکوه عنوان کرد.