شناسهٔ خبر: 122914 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی ۴۸ ساعت برف روبی مستمر انجام شد؛

حضور شبانه استاندار مرکزی در اداره کل راهداری استان جهت تشکر از راهداران

استاندار مرکزی استاندار مرکزی ضمن حضور در مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ضمن رصد عملیات و دیدن گزارشات برفروبی، از طریق بیسیم به تمامی راهداران استان پیام تشکر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مرکزی)، در پی بارش برف و انجام عملیات برف روبی در سطح محورهای استان، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی ضمن حضور در مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و رصد فعالیت راهداران و وضعیت محورها با بیسیم این مرکز با راهداران گفتگو و پیامی با مضمون خداقوت و خسته نباشید را به آنان ابلاغ کرد.

مخلص الائمه همچنین با اشاره به این که راهداران در ۴۸ ساعت گذشته بدون استراحت به امر باز نگهداشتن مسیرها مشغول بودند بیان داشت: بیش از ۳۸۰ نفر راهدار با ۲۲۶ دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب ۵۶ اکیپ راهداری و فعال بودن ۳۵ راهدارخانه به مسافران و اتومبیل های عبوری خدمات رسانی کردند که این جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: خوشبختانه در این بارش ها حادثه ای نداشتیم و به مسافرانی که از این استان عبور می کنند توصیه می کنم ضمن رعایت اصول سفر در زمستان با رعایت قوانین رانندگی به هشدارها و پیامهای راهداران و پلیس راه توجه نمایند تا سفری ایمن داشته باشند.