شناسهٔ خبر: 122975 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اعلام کرد:

جابجایی بیش از یک میلیون نفر مسافر در استان اردبیل

جابه جایی مسافر معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:در ۹ ماهه گذشته ۱ میلیون و ۱۷۳ هزار و۵۶۴ نفر مسافر از استان اردبیل جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت های مسافربری شهرستان اردبیل گفت: در جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۱ میلیون نفر بود افزایش ۹ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه این تعداد جابجایی مسافر در قالب ۲۰۸ هزار و۶۰۵ مورد سفر انجام شده تصریح کرد:در تعداد سفر نیز در مقایسه با سال گذشته که ۲۲۳ هزار و۴۷۲ مورد سفر بود امسال ۶درصد افزایش را نشان می دهد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تعداد مسافران جابجا شده با اتوبوس را ۵۷۱ هزار و ۹۸۴ نفر،مسافران جابجاشده با مینی بوس را ۹۱ هزار و۷۹۳ نفر و تعداد مسافران جابجا شده با سواری را ۵۰۹ هزار و۷۸۷ نفر برشمرد.

شیرین زاده افزایش ۱۹ درصدی جابجایی مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس را در استان یادآور شدو اظهار کرد: در ۹ ماهه سال گذشته ۴۷۸ هزار و۵۲۳ نفر مسافر در قالب ۴۴هزار و۶۲۳ مورد سفر از استان به مقاصد مختلف جابجا شده بودند که در ۹ ماهه امسال این رقم به ۵۷۱ هزار و۹۸۴ نفر رسید.

وی از فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۵۷ شرکت مسافربری در استان اردبیل از خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران خبر داد و افزود: مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.