شناسهٔ خبر: 123095 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در اردبیل تجلیل شدند؛

اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل دستگاه برتر در اجرای مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری در حوزه راهسازی

اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل دستگاه برتر در حوزه راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل دستگاه برتر در اجرای مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری در حوزه راهسازی جشنواره شهید رجایی اردبیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، در جلسه شورای اداری استان اردبیل از دستگاه های برگزیده جشنواره شهید رجایی تجلیل شد که اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در بخش اجرای مصوبات سفرهای استانی ریاست جمهوری در حوزه راه سازی مورد تجلیل و تکریم قرار گرفت.

سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان اردبیل با ارزیابی عمکرد دستگاه های اجرایی استان امسال علاوه بر تجلیل پنج دستگاه برتر در گروه تولیدی ، زیربنایی، سلامت ، قضایی و آموزش از دستگاه های فعال دراجرای مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری ، تلاش در خدمت رسانی ، تحقق مصوبات سفر وزرا ، تلاش در جذب اعتبارات ملی و تلاش در جذب کمک های مردمی تجلیل شد.

سید حامد عاملی استاندار اردبیل در جلسه شورای اداری استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان اظهار کرد: مسئولان باید در تصمیمات و اقدامات خود تقوای الهی را رعایت کنند تا اقدام و عمل آنها زمینه نزول خیر و برکت را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید در حل مشکلات مردم آستین بالا بزنند تا در حوزه‌هایی که سرنوشت مردم با آن گره خورده، نارسایی به وجود نیامده و نوع نگاه به مسئولیت‌ها نیز باید در جامعه اصلاح شود.

استاندار اردبیل گفت: به رغم تمام مشکلاتی که در استان اردبیل وجود دارد، سرمایه عظیم در این استان همدلی، وحدت و همگرایی مسئولان است که در کنار مردم، تلاش می‌کنند تا خدمتگزاری شایسته باشند.

وی اظهار کرد: مسئولان و تصمیم‌گیران باید توجه کنند که برخی از نارضایتی‌های مردم به حق است و ضروری است تا قصور و کوتاهی‌های گذشته در حق مردم جبران شود.

عاملی افزود: گلایه‌های مردم در حوزه سختی معیشت و نبود اشتغال به حق است و ما این شرایط را درک می‌کنیم و باید آستین همت بالا بزنیم تا با همراهی دستگاه‌های مختلف ، نارضایتی‌های مردم به حداقل برسد.

وی ضرورت ایجاد رضایتمندی در مردم را بر پایه سند تحولی و جلوگیری از هرگونه نابسامانی را یادآور شد و تصریح کرد: در ارزیابی دستگاه‌ها و مسئولان، انجام تعهدات و پیگیری مصوبات سفر وزرا و معاونان به جد دنبال می‌شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل اطلاع‌رسانی، ارتباط و تعامل بیشتر با مردم و ارائه گزارش برای امیدآفرینی را بسیار ضروری اعلام کرد و ادامه داد : سعی ما بر این است تا بیشترین تعامل و ارتباط را با مردم داشته باشیم و قطعاً دیدارهای مردمی در اولویت خواهد بود.

داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در ادامه این جلسه گفت : با ارزیابی‌های انجام شده در سال‌جاری و مستندات ادارات و سازمان‌های مختلف در پنج بخش تولیدی و خدماتی ، گروه زیربنایی و توسعه و زیرساخت‌ها ، گروه سلامت و رفاه اجتماعی ، گروه عمومی و قضائی و گروه آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی از دستگاه‌های برتر تجلیل شد.

وی افزود : برای اولین بار با تاکید استاندار اردبیل سعی کردیم تا از دستگاه‌های پیشرو و فعال در اجرای مصوبات سفرهای استانی، جلب رضایتمندی مردم، تحقق مصوبات، تلاش در جذب اعتبارات ملی و تلاش در جذب کمک‌های مردمی و مشارکت‌ها تقدیر و تجلیل کنیم.

شایقی در پایان این جلسه ضمن معرفی دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی استان ، اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل را دستگاه برتر در اجرای مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری در حوزه راهسازی معرفی و از محبوب حیدری مدیرکل این اداره کل تجلیل شد.

لازم به ذکر است راه و شهرسازی استان اردبیل در یکسال گذشته از منابع ملی و سفر رئیس جمهور میلیارد ها تومان اعتبار صرف توسعه بزرگراه ها کرده تا پروژه های بزرگراهی شمال تا جنوب استان اردبیل به ثمر بنشیند.