شناسهٔ خبر: 123104 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره توسعه مهندسی ومقررات ملی و کنترل ساختمان گیلان خبر داد

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ۸ الی ۹ دیماه در گیلان

گیلان-حمیدرضا موسوی عربانی رئیس اداره توسعه مهندسی ومقررات ملی کنترل ساختمان رئیس اداره توسعه مهندسی ومقررات ملی وکنترل ساختمان گیلان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای هشتم الی نهم دیماه در ۳شهر گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، حمیدرضا موسوی عربانی رئیس اداره توسعه مهندسی ومقررات ملی وکنترل ساختمان با اعلام این خبر گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های عمران، معماری، تاسیسات برقی و مکانیکی، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک در پایان این هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون در روزهای پنجشنبه وجمعه هفته جاری با حضور۷۶۳۲ نفر از داوطلبان، همزمان با سراسر کشور در شهرهای رشت، آستانه اشرفیه و لنگرود در حوزه های دانشگاه گیلان، دانشگاه مهر آستان و غدیر لنگرود برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است کارت شناسایی آزمون از ساعت ۱۶روز یکشنبه مورخ ۴ دیماه بر روی سامانه آزمون ها ارائه گردیده است ؛ ضروری است هریک از داوطلبان با وارد کردن مشخصات خود بر روی وبسایت به نشانی www.inbr.ir یا شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sangeshserv.irپرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه نمایند.

نتایج این آزمون متعاقبا از طریق وبسایت دفتر امور مقررات ساختمان، به نشانی:www.inbr.ir به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.