شناسهٔ خبر: 123154 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کارگروه امور زیربنایی انجام شد؛

۳۱ طرح در کارگروه امور زیربنایی هرمزگان تصویب شد

عباس کمای مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان پانزدهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در سال جاری با حضور مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی مرتبط با این حوزه در استان هرمزگان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، عباس کمالی مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: در این جلسه باتوجه به دستور کار پیش‌بینی شده، نحوه جانمایی و برخی مشکلات موجود پروژه های درخواست کنندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کمالی افزود: در پانزدهمین جلسه کارگروه نسبت به بررسی و تعیین کاربری ۵۰ طرح ( مشتمل بر ۳۹ طرح دام، ۱۵ طرح صنعتی، ۷ طرح کشاورزی، ۵ طرح تفریحی- گردشگری و ۳ طرح مجتمع خدمات رفاهی) در سطح استان اقدام شد.

وی بیان داشت: در این جلسه پس از استماع نظرات اعضاء و بحث و بررسی لازم، ۳۱ مورد از موارد مطروحه به تصویب رسید و به جز موارد عدم تایید، مابقی طرح ها پس از اخذ استعلامات مورد نیاز در جلسه آتی، مورد بررسی مجدد قرار خواهند گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان تصریح کرد: طرح های مصوب پس از تایید شورای برنامه ریزی و توسعه استان از طریق دبیرخانه کارگروه زیربنایی به مدیریت امور اراضی استان جهت ادامه فرایند واگذاری ارسال خواهند شد.