شناسهٔ خبر: 123164 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان:

سیلاب دو محور فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان را مسدود کرد

سیلاب مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از مسدود شدن محور فرعی فنوج ـ اسپکه و محور روستایی پارک ـ پیرسهراب و طغیان رودخانه های محلی در جنوب این استان بر اثر بارندگی امروز خبر داد.

به گزاررش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی از دوشنبه شب به جنوب استان،شاهد بارش های خوبی در مناطق جنوبی استان هستیم.

وی با بیان اینکه ۵۰ گشت راهداری در قالب ۳۴۰ نیروی راهدار و با ۱۱۹ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان در آماده باش کامل هستند،افزود: پس از بارندگی های اخیر با تلاش نیرو های راهداری ریزش برداری در محور های جنوب استان انجام و از انسداد محور جلوگیری به عمل آمده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر محور فرعی فنوج ـ اسپکه و محور روستایی پارک ـ پیرسهراب(جاده آمریکایی ها)مسدود است،گفت: تیم های راهداری این اداره کل با حضور شبانه روزی در راه های ارتباطی جنوب استان در حال خدمت رسانی به کاربران جاده ای هستند تا مسافران با خیال آسوده در راه ها تردد کنند.

قادری تصریح کرد: هم اکنون به جز دو محور ذکر شده سایر راه های ارتباطی اصلی،فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی خاطر نشان کرد: هم استانی های عزیز می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان مطلع شوند.