شناسهٔ خبر: 123234 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بمناسبت ۹ دی

راهداری گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تبریک فرارسیدن ۹ دی، سالروز تجدید میثاق ملت سرافراز ایران با ولایت و رهبری پیامی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبرری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در این پیام آورده است: خلق حماسه نهم دی، متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که در فضای پیچیده و برنامه ریزی شده دشمن خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

حضور ملت ایران در روز نهم دی سال ۸۸، اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه ای را خنثی می‌سازند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و با تأکید بر پیروی از آرمان های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای متعهد خواهیم بود تا با بصیرت در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام و حرکت نمائیم.