به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان است و تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی و ارائه خدمات مطلوب در حوزههایمختلف خدمترسانی از اهداف برپایی میز خدمت است.
سیدزاهدین چشمه خاور، هدف از برپایی میز خدمت را رسیدگی به مشکلات مردم در بخش حمل و نقل و راه های استان عنوان کرد و گفت: تداوم ارتباط چهره به چهره مسئولین با مردم، پاسخگویی هر چه بهتر به شهروندان و تسریع در روند حل مشکلات آنها افزایش اعتماد عمومی جامعه را به دنبال دارد.
وی عنوان کرد: یکی از اقدام ها و الزام های ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری درخواست آنان، استقرار میزهای ارتباطی میان مدیران دستگاه های دولتی با مردم است که همسو با آن، میز ارتباطات مردمی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای است.