شناسهٔ خبر: 123245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر:

پروژه‌های شاخص راهداری و حمل و جاده‌ای شمال استان تسریع می‌شود

پروژه های شاخص راهداری و حمل و جاده ای شمال استان بوشهر در بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال استان بر تامین اعتبار و تسریع در آنها تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) در بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال استان بر تامین اعتبار و تسریع در آنها تاکید شد.

در این بازدید که فرمانداران شهرستان های گناوه و دیلم نیز حضور داشتند، از پروژه بهسازی و روکش آسفالت دیلم - بهبهان به طول ۴ کیلومتر مورد بازبینی قرار کرد.

عبدالکریم اخترشناس در این بازدید تاکید کرد: دوبانده کردن محور دیلم تا روستای عامری با هدف کاهش حوادث جاده ای از اهداف این پروژه است که درصورت تامین منابع استانی، تا دهه فجر شاهد بازگشایی و سپس اجرای پروژه خواهیم بود.

همچنین در بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از پل جدید سید رضا شهرستان گناوه درخصوص تامین اعتبار استانی آن دستورات لازم صادر شد.

اخترشناس با اشاره به اینکه با هدف ارتقای تردد و کاهش ترافیک جاده ای، پس از حدود چندین دهه پل جدید در ورودی گناوه در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: شمع کوبی پل انجام شده و بسیار خوش بین هستیم با تامین اعتبار استانی، امکان بهره برداری به موقع پروژه در نیمه اول سال آینده فراهم باشد.