شناسهٔ خبر: 123299 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سالروز حماسه ۹ دی و روز بصیرت انجام شد:

برپایی میز ارتباطات مردمی با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی

نماز جمعه میز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در نماز جمعه این هفته تهران با حضور مسوولین این وزارتخانه برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی روز جمعه ۹ دی ماه در آستانه شهادت سردار دلها سپهبد حاج  قاسم سلیمانی  با هدف خدمت رسانی، میزهای ارتباط مردمی جهت دیدار عمومی ملاقات چهره به چهره و افزایش سرعت پاسخگویی، برخی مسوولین دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی در حاشیه نماز جمعه تهران برپا شد.

در این ملاقات که به مدت ۶ ساعت به طول انجامید محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران به همراه معاونین املاک و حقوقی، مهندسی و ساخت و نماینده بازرسی روز گذشته در محل مصلی نماز جمعه جهت رفع مشکلات و پاسخ به مطالبات مردمی حاضر شدند و دستورات لازم را برای عملیاتی شدن درخواست ها صادر کردند.  

در حاشیه برپایی میز ارتباطات رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و استاندار تهران با حضور در غرفه میز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی ضمن خداقوت به مسوولین غرفه از روند پاسخگویی به درخواست های مردمی نیز مطلع شدند.

لازم به ذکر است حدود  ۵۰ نفر از نمازگزاران موضوعاتی در خصوص املاک و مسکن مهر و مسکن ملی را با روسای این اداره کل مطرح کردند که در هر مورد ضمن ثبت موارد پاسخگویی انجام شد.