شناسهٔ خبر: 123307 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در امور ایثارگران

سازمان بنادر در فراهم سازی طرح تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در کشور پیشرو است

زینلی مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در امور ایثارگران گفت: این سازمان در مقایسه با سایر سازمان‌ها در فراهم سازی مقدمات طرح تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در کشور پیشگام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن زینلی مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در امور ایثارگران در حاشیه گردهمایی مسئولان امور ایثارگران بنادر کشور در بندر بوشهر اظهار کرد: طرح تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران قطع به یقین انجام خواهد شد و تنها مشکل در مسیر تحقق این مهم کمبود پست های سازمانی است.

وی بیان اینکه سازمان امور استخدامی در موضوع پست های سازمانی ظرفیتی پیش بینی برای خود داشته است که اکنون با توجه به پر شدن پست ها باید ظرفیت جدید ایجاد شود ادامه داد: در امور مرتبط با ایثارگران همواره تلاش شده تا شرایط بهتری تعریف شود و با توجه به اینکه از سال گذشته بودجه ریزی برمبنای عملکرد انجام شده است، لذا برای هر عملکرد هدف مطلوب وجود داشته باشد.

مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در امور ایثارگران عنوان کرد: در این زمینه اهداف براساس اسناد بالادستی تعریف و در سامانه اهداف گسترش داده خواهد شد.

زینلی با اشاره به اینکه هر بندری موظف است براسناد بالادستی اهداف را در سامانه تعریف و در چارچوب ترسیم شده اهداف کلیدی خود را تا رسیدن به نقطه مطلوب دنبال کند تصریح کرد: در گردهمایی مسئولان امور ایثارگران کشور در بوشهر نیز تلاش شده تا علاوه بر دسترسی به اهداف مدنظر، محاسن و معایب فراروی انجام امور تعریف شده شناسایی و مورد بررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در ارتباط با قوانین امور ایثارگران نیز با برگزاری کارگاه آموزشی از آخرین قوانین و تحولات مربوط به این حوزه آموزش های کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ارائه شد.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر،در حاشیه این نشست از برترین‌های توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین نویسنده کتاب "زنجیره تامین" با اهداء لوح تجلیل شد.

برترین های این رویداد با ارائه پاسخ صحیح به سوالات طرح شده از کتاب "زنجیره تامین" موفق به کسب عنوان های برتر شدند.