شناسهٔ خبر: 123322 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور انجام گرفت؛

حضور ۴۵۷۱ نفر داوطلب در آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان اردبیل

محمد زارع حسین زاده معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان اردبیل با حضور ۴۵۷۱ داوطلب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  ( استان  اردبیل ) ، محمد زارع حسین زاده معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب افزود: همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت ۴ هزار و پانصد و هفتاد و یک نفر در استان اردبیل برگزار شد.

وی گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان به مدت ۲ روز و در سه نوبت صبح و عصر همزمان با سراسرکشور در چهار شهرستان اردبیل ( دو حوزه ) ، پارس آباد ، مشگین شهر و خلخال با حضور با حضور مهندسان شرکت کننده در آزمون برپا شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان برای نظارت بر امتحان با تمام توان حضور یافتند افزود: شرکت کنندگان در این آزمون در ۷ رشته معماری ، برق ، عمران ، مکانیک ، ترافیک ، شهرسازی و نقشه برداری به رقابت پرداختند.

حسین زاده افزود : شرکت کنندگانی که حد نصاب نمره را کسب کنند قبول شده و پروانه اشتغال در رشته های مربوطه را دریافت می‌کنند.