شناسهٔ خبر: 123325 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خبرداد؛

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور بیش از ۲ هزار و ۳۹۶ داوطلب در هرمزگان

ازمون نظام مهندسی هرمزگان 1 مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان با مشارکت ۲ هزار و ۳۹۶ نفر در شش رشته مهندسی در شهر بندرعباس و کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( هرمزگان)، عباس کمالی در حاشیه بازدید از نحوه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی، اظهار داشت: در راستای اجرای آئین نامه نظام مهندسی و کنترل ساختمان، این آزمون از روز پنج شنبه در رشته های عمران، معماری، تاسیسات مکانیک، تاسیسات برق، نقشه‌برداری و شهرسازی همزمان با سراسر کشور برگزار شده و تا ظهر جمعه ۹ دی ماه ادامه داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون اظهار داشت: این آزمون با حضور ۲ هزار و ۱۸۸ نفر از شرکت کنندگان در حوزه امتحانی شهر بندرعباس (دانشگاه آزاد اسلامی) و ۲۰۸ نفر در حوزه امتحانی کیش برگزار شد که برای پذیرفته شدگان در این ازمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز و با رعایت شرایط لازم، پروانه اشتغال به کار صادر می شود.

شایان ذکر است نتایج این آزمون از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان، به نشانی www.inbr.ir   به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.