شناسهٔ خبر: 123352 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد؛

ضرورت هم‌راستا کردن بودجه با رویکرد جدید توسعه‌ای سازمان بنادر/ آینده‌نگری محور حرکت توسعه‌ای باشد

علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هر گونه آینده نگاری و تصمیم اجرایی باید براساس آینده‌نگری و نظارت درست و دقیق بر آن صورت گیرد؛ چراکه نمی‌شود در خلا تصمیم گرفت و در خلا حرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جمع مدیران و معاونان این سازمان با بیان اینکه در بخش توسعه تجهیزات بندری و دریایی و همچنین توسعه زیربناها و روبناهای بندری در این مدت اقدمات بسیار خوبی انجام شده است، افزود: یکی از راهبردهای مهم در سازمان، هم¬راستا کردن بودجه با رویکرد جدید توسعه‌ای است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: بودجه سرمایه‌ای و توسعه ای در سازمان بنادر باید در مسیر ارتقای خدمات بندری و دریایی و همچنین خدمت به مردم قرار بگیرد.

صفایی آینده نگری را یکی از رویکردهای جدی در دولت مردمی و سازمان بنادر برشمرد و افزود: هر گونه آینده نگاری و تصمیم اجرایی باید براساس آینده‌نگری و نظارت درست و دقیق بر آن صورت گیرد؛ چراکه نمی‌شود در خلا تصمیم گرفت و در خلا حرکت کرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بخش دیگری از سخنان‌اش با مهم و حائز اهمیت خواندن سلامت ادرای و نظارت مستمر بر گلوگاه های شناخته شده فساد، به عنوان رکن اصلی انجام وظایف محوله ، تاکید کرد: هرگز اجازه ندهید و فضا و بستری ایجاد نکنید که یک نفر بخواهد و بتواند با آبروی یک مجموعه بزرگ بازی کند.

صفایی همچنین بر جلوگیری از انحرافات قانونی و شناسایی موضوعات و دستورالعمل های قانونی به عنوان ملاک عملکرد مدیران سازمان تاکید کرد.

وی از احتجاب در آمدن؛ در دسترس بودن و وقت گذاشتن برای خدمت به مردم را مهم‌ترین فاکتورهای سنجش عملکرد مدیران برشمرد.

به گزاش سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه فرصت های خدمت به مردم مثل ابربهاری در حال گذر است، خاطرنشان کرد: باید از فرصت های ایجاد شده برای ارائه خدمات مناسب به مردم استفاده مطلوب کنیم و پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.