شناسهٔ خبر: 123381 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مطرح کرد؛

دستیابی به ساختار موثر، هدایت گر و تصمیم ساز برپایه همدلی و پاسداشت کارکنان

اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي در نشست کارکنان حراست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی که با حضور رسولی مشاور مرکز حراست وزارت خانه متبوع برگزار شد، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از دستیابی به ساختار موثر، هدایت گر و تصمیم ساز برپایه همدلی و پاسداشت کارکنان، مدیر و معاون حراست اداره کل راه و شهرسازی قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های حامد یاربی مدیر اداره حراست و کارکنان این واحد در برقراری نظم و امنیت، اظهار کرد: یکی از مؤلفه های اصلی حراست، ایجاد بستر مناسب جهت ارتباط دوسویه در بستر قانون، ضوابط و آیین نامه ها، هم قدم و هم جهت با مدیران ارشد است که با توجه به ظرفیت کارشناسان این مدیریت درحل مسایل و مشکلات پیچیده کاملا مشهود و مورد توقع ماست. وی افزود: دستیابی به ساختار موثر، هدایت گر و تصمیم ساز از اولویت های برنامه های حراست در سال جاری بوده است، که الحمدالله به فضل خدای متعال جاری و ساری است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به جذب اعتبار حداکثری در سال جاری، از بروزرسانی برخی سامانه های این اداره کل نظیر سامانه مانیتورینگ درسطح استان و بهبود سامانه کنترل ناوگان حمل و نقل و جذب منابع انسانی مورد نیاز در بخش حفاظت فیزیکی و ارتقا سطح تجهیزات این افراد خبر داد.

در ادامه جلسه رسولی مشاور مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی که مهمان ویژه این جلسه بود، ضمن ابزار خرسندی از حضور در مشهد الرضا از تلاش های مدیر و کارکنان خدوم و زحمتکش حراست اداره کل راه و شهرسازی و کسب عنوان حراست برتر استان توسط ایشان سپاسگزاری نموده و همکاری و تعامل مدیر کل استان با مجموعه های نظارتی را شایسته تقدیر دانست.

در این جلسه کارشناسان ستادی حراست ضمن بیان اقدامات در جهت رسیدگی به مشکلات کارکنان و واحدهای مختلف در استان، نظرها و راهبردهای پیشنهادی در زمینه رفع مشکلات و بهبود خدمات رسانی ارایه کردند. در پایان جلسه نیز از مدیر، معاون و کارکنان حراست اداره کل قدردانی شد.