شناسهٔ خبر: 123395 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای دومین طرح ویژه کنترل در مبدا، حین سفر و مقصد ناوگان اتوبوسی در خراسان جنوبی

کنترل ناوگان مسافر خراسان جنوبی.jpg سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای دومین طرح ویژه کنترل در مبدأ، حین سفر و مقصد ناوگان اتوبوسی از ۱۰ دی ماه در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، محمد حاجی صفری، سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حل و نقل جاده ای استان گفت: با توجه به تماس ها و گزارشات دریافتی از سامانه ۱۴۱و همچنین در چارچوب نظارت بر اجرای تبصره ۱ و ۲ و ماده ۶ ضوابط حمل و نقل مسافر دومین طرح ویژه کنترلی تأخیر در مبدأ، حین سفر و مقصد در استان همزمان با سراسر کشور از ۱۰لغایت ۱۶ دی ماه در تمامی پایانه های عمومی مسافری و اختصاصی شرکت های حمل و نقل اجرایی شد.

حاجی صفری ادامه داد: به منظور بررسی وضعیت زمان سفر برای مسافران ورودی به استان نیز علاوه بر کنترل ناوگان اعزامی از استان، عملکرد ناوگان ورودی به استان نیز کنترل و در صورت مشاهده زمان سفر نامتعارف، مراتب در کمیسیون های فوق العاده رسیدگی به تخلفات مربوطه بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نظارت بر عملکرد ناوگان و شرکت ها، موسسه و شعب حمل و نقل مسافر با استفاده از سامانه های داپ، صورت وضعیت آنلاین و کارت هوشمند صورت می پذیرد، اظهار کرد: به منظور بازدید و نظارت میدانی کارشناسان این اداره کل به همراه نمایندگان تشکلهای صنفی مسافری استان در محل پایانه های مسافری، پلیس راه های سطح استان و پایانه های اختصاصی شرکت های حمل و نقل حضور یافته و بر عملکرد آن ها نظارت خواهند داشت.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سامانه گویا ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفرها در استان خواهد بود.