شناسهٔ خبر: 123396 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد؛

تصویب طرح جامع شهرک اعتمادیه و الحاق ۱۴۵ هکتار از اراضی شرقی همجوار شهر پرند

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تصویب طرح جامع شهرک اعتمادیه و الحاق ۱۴۵ هکتار از اراضی شرقی همجوار شهر پرند در راستای تامین زمین به منظور طرح جهش تولید مسکن در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در راستای قانون جهش تولید مسکن طرح جامع شهرک اعتمادیه واقع شده در محدوده شهرستان شهریار و خارج از حریم شهر پرند به مساحت ۳۴۲ هکتار و جمعیتی بالغ بر ۲۴ هزار نفر با تامین تعداد ۷۵۹۴ واحد مسکونی ابتدا  در جلسه کارگروه امورزیربنایی در سال گذشته مطرح و بررسی شد و هم اکنون در شورای برنامه ریزی و توسعه استان جهت اجرا به تصویب رسید.

وی افزود: همچنین با توجه به اجرای مفاد ماده ۱۱ جهش تولید مسکن مبنی بر انجام تکلیف معرفی زمین های مستعد توسعه شهری ، موضوع الحاق ۱۴۵ هکتار از اراضی شرقی همجوار شهر پرند در کارگروه امور زیربنایی در تیرماه امسال موافقت شد و در جلسه اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شد.

محبت خواه در پایان تصریح کرد: طی سال گذشته ۴۴۵ هکتار از اراضی واقع در غرب شهر پرند نیز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسیده بود.