شناسهٔ خبر: 123415 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با تلاش عوامل پروازی انجام شد؛

وارسی پروازی سیستم‌های کمک ناوبریILS/DME ، DVOR/DME و بازرسی و ممیزی (Audit) تجهیزات و سامانه های هوانوردی CNS فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان

فرودگاه زاهدان- هواپیما با تلاش عوامل پروازی وارسی پروازی سیستم‌های کمک ناوبریILS/DME و DVOR/DME و بازرسی و ممیزی (Audit) تجهیزات و سامانه های هوانوردی CNS فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  عملیات وارسی پروازی سیستم‌های کمک ناوبریILS/DME و DVOR/DME فرودگاه‌های زاهدان و زابل به اتمام رسید.

گفتنی‌است وارسی پروازی سامانه کمک ناوبری ILS/DME و VOR/DME  مهم‌ترین اقدام در جهت بهره برداری از سامانه مذکور بوده که با تلاش عوامل پروازی فلایت چک و متخصصین الکترونیک هواپیماییATSEP طی ۲ روز در فرودگاه‌های زاهدان و زابل با موفقیت انجام شد.

همچنین در این راستا بازرسی و ممیزی (Audit) تجهیزات و سامانه های هوانوردی CNS فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان نیز صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان؛ بازرسی و ممیزی تجهیزاتCNS، سامانه های هوانوردی، نظارت بر دستورالعمل های SMM و پایش سطح آمادگی ودانش پرسنل ATSEP فرودگاه های ایرانشهر، سراوان،زابل و ایستگاه هوانوردی RCAGکوه بیرک، توسط بازرسان اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی انجام شد.