شناسهٔ خبر: 123429 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر انجام شد؛

دیدار مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با خانواده معظم شهدا و ایثارگران

فرودگاه بوشهر مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر و مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در راستای اجرای طرح "سپاس" با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا علامه زاده مشاور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران با همراهی کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر در راستای اجرای طرح "سپاس" و تکریم و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ابلاغ سلام معاون وزیر، با خانواده شهید والامقام دفاع مقدس، روح الله درخشان از کارکنان اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

 علامه زاده در این دیدار ضمن ادای احترام به خانواده شهید درخشان عنوان کرد: همه‌ی ما امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا می‌دانیم، ما امانتدار خون شهیداییم و تعظیم و تکریم خانواده معظم شهدا به‌ویژه همسران و مادران این قشر معزز را یک توفیق الهی و موجب افزایش روحیه برای خود می‌دانیم.

️همسر شهید درخشان نیز ضمن تشکر از انجام این دیدار و بیان خاطراتی از این شهید والامقام اظهار کرد: مردم‌داری و رسیدگی به امور نیازمندان دو شاخصه مهم این شهید بود. یکی از آرزوهای این شهید گلگون کفن این بود که پس از شهادت، گمنام بوده و سنگ مزاری نداشته باشد، عاقبت همین تقدیر برای این شهید رقم خورد و در بیست و سه سالگی و در تاریخ ۱۳۶۵/۰۸/۰۸، کشتی آنان مورد اصابت موشک دشمن قرار گرفت و پیکر مطهرش در قعر آبهای نیلگون خلیج فارس آرام گرفت و مفقودالاثر شد.

در خاتمه دهقان منشادی ادامه داد: توفیق یافتیم در شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به دیدار همسر و خانواده شهید گرانقدر آمده ایم و دیدار با خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانیم.