شناسهٔ خبر: 123430 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

اهدای لوح و نشان شهید قاسم سلیمانی به مدیرعامل سازمان بنادر

صفایی در آستانه سومین سالگرد شهادت سالار شهیدان مدافع حرم، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، و در دومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مدیر برگزیده این مکتب انتخاب و شایسته دریافت لوح سپاس شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در آیین تجلیل از منتخبین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج  با حضور جمعی از مسئولان در وزارت کشور، علی­ اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مدیر برگزیده در دومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم انتحاب شد و مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، در بخشی از لوح سپاس علی ­اکبر صفایی آمده است: با عنایت  به برگزاری دومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم توسط بسیج وازارت­خانه­ ها و ادارات سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ، از تلاش­ های بی ­دریغ­تان برای خدمت­گزاری صادقانه به مردم در مسیر مکتب شهید حاج­ قاسم سلیمانی و در جهت تحقق دولت اسلامی و فرامین رهبر فرزانه انقلاب در بیانه گام دوم انقلاب، قدردانی می شود.

از آنجا که جناب­عالی به عنوان مدیر تراز مکتب حاج ­قاسم انتخاب شده ­اید، با کمال افتخار  لوح سپاس این جشنواره تقدیم می‌­گردد.