شناسهٔ خبر: 123450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خبر داد:

آغاز دومین طرح کنترلی تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در جنوب سیستان و بلوچستان

پایانه مسافر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از آغاز دومین طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در جنوب استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)،جلال الدین قادری گفت:این طرح از شنبه ۱۰ دی ماه در تمامی پایانه های عمومی مسافری و پایانه های اختصاصی شرکت های حمل و نقل آغاز شد و تا پایان روز ۱۶ دی ماه ادامه دارد.

وی افزود:طرح کنترل تاخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان اتوبوسی به دلیل تماس ها و گزارش های مکرر مسافران ناوگان عمومی اتوبوسی مبنی بر تاخیر زیاد این ناوگان در مبدا و حین سفر انجام می شود.

قادری با اشاره به این که طرح مذکور در چارچوب نظارت بر اجرای تبصره یک و دو ماده ۶ ظوابط حمل و نقل مسافر و بند ۶ منشور حقوق مسافر در پایانه های عمومی و نیز اختصاصی شرک های حمل و نقل در تمام استان ها اجرا می شود،اظهار کرد:با تخلفات مشکوفه در بازدید همکاران این اداره کل و همچنین شکایت هایی که از سوی مسافران به ثبت می رسد در کمیسیون های فوق العاده تخلفات رسیدگی خواهد شد.

وی ادامه داد:مسافران محترم می توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان در مبدا و حین سفر مراتب را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.