شناسهٔ خبر: 123456 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مراسم گرامی داشت سردار سلیمانی مطرح شد؛

عنایات حضرت فاطمه زهرا (س) نقش مهمی در پیروزی های رزمندگان ایفا کرد

سردار مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت با حضور مدیران ارشد، مسئولین و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان شرقی ) گرامیداشت سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم با حضور اکثریت مدیران، روسا و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی و با قرائت زیارت عاشورا توسط صمد هوشیار مداح اهل بیت عصمت و سخنرانی حاج کاظم آفاقی جانباز و رزمنده مدافع حرم در محل نمازخانه اداره کل برگزار شد.

آفاقی در آغاز سخنان خود نقش عنایت های حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دعای مادران شهدا و رزمندگان را در پیروزی ها و موفقیت های رزمندگان اسلام چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و چه در جبهه های مقاومت را بسیار موثر دانسته و با ذکر خاطراتی از مادران شهدا و رشادت ها و مقام بزرگ حاج قاسم سلیمانی و اشاره به عنایت های اهل بیت به ایشان و شهدا مقاومت لحظات معنوی خاصی را در این مجلس به وجود آورد.

در ادامه مجلس، عزاداری و مداحی به مناسبت سومین سالگرد سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی توسط صمد هوشیار مداح اهل بیت عصمت و طهارت  اجرا شد.

این مراسم با شگوه به همت پایگاه شهدای راه و شهرسازی و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی و شورای فرهنگی اداره کل برگزار گردید.