شناسهٔ خبر: 123482 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن:

بیش از ۷۰ هزار سند در سامانه سادا ثبت شده است

تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: مجلس در اسفند سال گذشته ما را مکلف به ثبت اموال کرد و تا کنون ۷۰هزار و ۲۲۵ سند در سامانه سادا ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با حضور در برنامه میز اقتصاد خبر ۱۴ درباره ثبت زمین‌ها در سامانه ثبت اموال دولتی اظهار کرد: مجلس در اسفند سال گذشته ما را مکلف کرد برای ثبت اموال لذا تا کنون ۷۰هزار و ۲۲۵ سند در سامانه سادا ثبت شده است.

رضایی با تاکید بر اینکه وزارت اقتصاد تا کنون هیچ گونه دسترسی به سامانه سادا به ما نداده است افزود: وزارت اقتصاد اصرار دارد تمامی اطلاعات ما را داشته باشد ولی هیچ گونه همکاری در این زمینه انجام نداده است.

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: برداشت ما از صحبت های مسوولین وزارت اقتصاد این است که یک وب سرویسی وجود داشته باشد که به اطلاعات همدیگر دسترسی داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: احداث ۴ میلیون مسکن طرح دولت بوده لذا ما از دیگر دستگاه ها انتظار همکاری با وزارت راه و شهرسازی برای پیشبرد این موضوع مهم را داریم.