شناسهٔ خبر: 123496 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

سیدی-مديرعامل شرکت فروددگاه پیام تسلیت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران،به‌مناسبت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی سومین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ در پیام حمیدرضا سیدی آمده است:

اگر قرار باشد کلمات توان بیان شخصیت و اندیشه سردار دل‌ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی را داشته باشد، بایستی آنها را در فرمایشات مقام معظم رهبری درباره این شهید بزرگوار به جست‌وجو پرداخت، آنجا که می‌گویند: "شهید عزیز ما، شهید سلیمانی، ثابت کرد که هم می‌توان ملّی‌ترین چهره‌ی کشور بود، هم می‌توان امّتی‌ترین چهره‌ی کشور بود؛ در آنِ واحد ملّی‌ترین و امّتی‌ترین بود."

آری؛ سردار شهید ما، مظهر صدق و اخلاص بود و مکتبی به نام "مکتب سلیمانی" را بنا نهاد که برای همیشه راهنمای آزادگان جهان خواهد بود.

اینجانب سومین سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی را خدمت حضرت بقیه‌الله اعظم(عج)، مقام معظم رهبری و امت شهیدپرور ایران به ویژه خانواده متدین صنعت فرودگاهی تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند رحمان ما را لایق پیروی از چنین شهدای بزرگی سازد.