شناسهٔ خبر: 123508 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سالن ورزشی سازمان مجری ساختمان‌ها وتاسیسات دولتی و عمومی به بهره‌برداری رسید

سالن ورزشی بر اساس تفاهم‌نامه سازمان مجری با وزارت ورزش و جوانان، تجهیز و بازسازی سالن ورزشی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی به انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، حسین نورانی عضو هیئت‌مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع در خصوص بازسازی و تجهیز سالن ورزشی سازمان مجری گفت: از محل اعتبارات ورزشی سال ۱۴۰۰ سازمان در اجرای موضوع ماده ۵۳ الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) تجهیز و بازسازی سالن ورزشی سازمان مجری مستقر در طبقه(۲-) زیر زمین انجام شد.

وی افزود: این سالن در سنوات گذشته به صورت مختصر تجهیز شده بود که ضرورت داشت یک بازسازی کامل به لحاظ ساختمانی و تجهیزات انجام شود.

معاون توسعه مدیریت ومنابع گفت: نارسایی در سیستم لوله کشی آب و فاضلا ب ، فرسودگی وریزش سقف و دیواره های سالن به دلیل رطوبت، فرسودگی ونامطلوب بودن فضای سرویس‌های بهداشتی و شیرآلات ، مستهلک شدن کف‌پوش‌های سالن ، کابل‌کشی برق  ناایمن و غیر استاندارد ، عدم وجود فضای مناسب برای رختکن و همچنین  عدم امکان وجود هوارسانی  مطلوب و تخلیه هوا از مهمترین علل بازسازی سالن ورزشی بود که به همت همکاران  بهسازی و بازسازی شد.

نورانی توضیح داد: طبق بودجه تعیین شده و از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت، با همفکری و هماهنگی کمیته ورزشی  و اداره کل امور مهندسی سازمان چند دستگاه ورزشی چند منظوره و پر کاربرد و  اگزوفن یک اسب بخار برای تهویه هوا و ۱۵۰ متر مربع کفپوش تهیه وخریداری شد.