شناسهٔ خبر: 123522 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راهداری البرز به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

پیام شهادت سردار سلیمانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پیامی فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پیامی فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: سیزدهم دی ماه است و ایران و ایرانیان در سالروز شهادت سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی، به سوگ و ماتم نشسته‌اند. بزرگ مردی که شهادت تنها آرزویش بود و دلش برای مظلومان سراسر دنیا می‌تپید.

حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان شناخته شده بود؛ ایشان نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبارستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اسطوره غیرت و شجاعت و در بیانی جامع قهرمان ملی ماست. مکارم و سجایای اخلاقی، او را به شخصیتی ممتاز و کم‌نظیر در بین دوست و دشمن بدل ساخته است. او سرباز مخلص و بی ادعای ولایت بود و از همین رهگذر نیز قهرمان ملیِ ایران اسلامی شده است. بدون شک راهی که او و همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان و مبارزه با مستکبران جهان در پی‌ گرفتند ادامه خواهد داشت.

اینجانب سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر تمامی دوستداران آن شهید والامقام که دل در گرو آزادگی و ظلم‌ستیزی دارند، تسلیت عرض نموده و استمرار راه پرافتخار و با عزتش را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.