شناسهٔ خبر: 123541 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی

پیام مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای هرمزگان در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل و نقل جاده ای هرمزگان در پیامی فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در پیامی، سومین سالگرد آسمانی شدن سپهبد سلیمانی را تسلیت گفت و تأکید کرد: «مسئولیت ما در محور مقاومت این است که از امکاناتی در حوزه راهداری و رانندگان بین‌المللی استفاده کنیم و فرهنگ واقعی سپهبد سلیمانی را از طریق این سفیران بازگو نماییم».

شرفی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در پیام‌های خود فرموده‌اند، با رفتن این شهید به حول و قوه الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثهٔ دیشب آلودند. شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت است و همه دل‌بستگان مقاومت خونخواه اویند.

همه دوستان و نیز همه دشمنان بدانند خط جهاد مقاومت باانگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.

وی تأکید کرد: «سپهبد شهید سلیمانی در چارچوب سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران برای استقرار صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی، در بهترین تراز، ایفای نقش نمود و اقدامات مؤثری در مقابله با تروریسم بین‌المللی و گروه‌های تروریستی در منطقه انجام داد، از همین رو این شهید جاودان لقب پرافتخار جان فدا، قهرمان بین‌المللی مقابله با تروریسم به خود اختصاص داد.»مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در پایان گفت: «به‌یقین خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی راهگشای جهاد بزرگی بود و هر فعالیتی که بتواند این چهره بین‌المللی مقاومت را واضح‌تر به جهان معرفی کند جهادی درراه خداست».