شناسهٔ خبر: 123544 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال جاری تا کنون انجام شد:

برگزاری بیش از ۳۶ هزار نفر- ساعت دوره آموزشی برای کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان

دوره آموزشی معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از برگزاری بیش از ۳۶ هزار نفر- ساعت دوره آموزشی برای کارکنان این اداره کل در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان زینب اورکی معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: با توجه به برنامه آموزشی مصوب سالانه ابلاغی از سوی سازمان راهداری در راستای ارتقاء سطح دانش و آگاهی کارکنان شاغل این اداره کل اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی می‌کند که در این راستا در سال جاری ۱۶۶ ساعت دوره آموزشی به صورت مجازی و ۱۲۶ ساعت دوره بصورت حضوری برگزار شد .

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی برای بالا بردن سطح دانش و ارتقا بهره وری کارکنان افزود: دوره های تخصصی مرتبط در حوزه های راهداری , حمل ونقل, انگیزشی , سایبری و فناوری و..... از جمله مهمترین دوره های آموزشی برگزار شده برای کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در سالجاری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه این دوره ها برای ۵۰۳ نفر برگزار شده است، خاطرنشان کرد : دوره های یاد شده برای ۵۵ نفر از مدیران و ۴۴۸ نفر از کارکنان برگزار شد.