شناسهٔ خبر: 123550 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل خبر داد؛

ثبت بیش از ۱۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

تردد رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل از ثبت بیش از ۱۲ میلیون و ۳۳۶ هزار و۴۰۲ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل ،امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمند محور سرچم با بیان اینکه ۸ درصد از کل تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است، گفت: میانگین سرعت متوسطه استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان جهت حفظ سلامتی خود و سایرمترددین در جاده علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

وی در ۹ ماهه گذشته افزایش ۳۶ درصدی تردد را در محورهای مواصلاتی استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۹ میلیون و ۹۹ هزار تردددر مبادی ورودی و خروجی ثبت شده بودامسال رشد چشمگیری را نشان می دهد.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل با اشاره به اینکه در ۹ ماهه گذشته ۶میلیون و۲۵۶ هزار و۸۹۵ تردد در مبادی ورودی و ۶ میلیون و ۷۹ هزار و ۵۰۷ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده تصریح کرد:افزایش ۳۵ درصدی تردد را هم درمبادی ورودی و هم درمبادی خروجی استان شاهد هستیم.

نسیمی محورهای اردبیل-آستارا و بالعکس،اردبیل-نیر وبالعکس و اردبیل-مغان بالعکس را دارای محورهای پرتردد استان برشمرد و اظهار کرد:در ۹ ماهه گذشته بیش از ۱۰ میلیون تردد در محور اردبیل-آستارا ،۹ میلیون و ۷۶۱ هزار و۴۱۶ تردد در محور اردبیل-نیر وبالعکس و ۶ میلیون و۹۰۳ هزار و۳۰۵ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.

 رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل از فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان خبرداد و از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.