شناسهٔ خبر: 123601 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خبر داد:

تردد بیش از ۲۱ میلیون وسیله نقلیه در محور های مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان

تردد خراسان جنوبی.jpg رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت:طی ۹ ماهه سال جاری،۲۱ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۹۵۹ تردد در محور های مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،علیرضا یارمحمدی اظهار گرد: بر اساس آمار های احصا شده توسط سامانه های تردد شمار محور های مواصلاتی جنوب استان،در این مدت ۲۱ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۹۵۹ تردد در محور های جنوب سیستان و بلوچستان ثبت شده که نسبت به مشابه سال گذشته رشد ۲۰ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: از مجموع تردد های انجام شده،۲ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۸۲ تردد توسط وسایل نقلیه سنگین و ۱۸ میلیون و ۷۱۲ هزار و ۸۷۷ تردد با وسایل نقلیه سبک انجام شده است که به ترتیب رشد ۲۳/۵ و ۴ درصدی را نشان می دهد.

یارمحمدی خاطر نشان کرد: بیشترین تردد در محور ایرانشهر به بمپور و بالعکس،منطقه آزاد چابهار به سه راهی نیکشهر و بالعکس و محور چابهار به کنارک و بالعکس بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات جاده ای پایانه مرزی ریمدان و نیاز به دو بانده شدن محور های منتهی به این پایانه گفت: افزایش تردد در محور های منتهی به این پایانه مرزی و حضور پرشور زوار پاکستانی در ایام اربعین در جنوب استان سبب رشد ۲۳/۵ درصدی تردد وسایل نقلیه سنگین در این مدت شده است.