شناسهٔ خبر: 123648 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد؛

کارگاه آموزشی منابع انسانی فرودگاه‌های کشور در فرودگاه شیراز

فرودگاه شیراز کارگاه آموزشی رؤسا و مسئولین منابع انسانی فرودگاه‌های کشور با موضوع بازآموزی مباحث منابع انسانی و آیین نامه های اجرایی در فرودگاه شیراز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی کارگاه آموزشی رؤسا و مسئولین منابع انسانی فرودگاه‌های کشور با موضوع بازآموزی مباحث منابع انسانی و آیین‌نامه های اجرایی در فرودگاه شیراز برگزار شد.

محمد حسین رئیسی معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: خداوند انسان را در اوج پیچیدگی و چند وجهی بودن خلق کرده و کار کردن در حوزه منابع انسانی به دلیل ارتباط مستقیم با انسان، بسیار حساس،پیچیده و دشوار است.

رئیسی اظهار کرد: در حوزه منابع انسانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اقدامات خوبی صورت گرفته و تفویض اختیار انجام شده در این حوزه، نشان از توانایی و تسلط کارشناسان منابع انسانی در فرودگاه‌های کشور است.

در این کارگاه آموزشی همت علی شاه نظری مدیرکل منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه منابع انسانی گفت: حوزه منابع انسانی به دلیل سر و کار داشتن با قوانین و مقررات متعدد و الزام به اجرای قوانین و احقاق حقوق کارکنان دارای حساسیت است.

وی افزود: کارشناسان حوزه منابع انسانی امین و حافظ منافع کلیه کارکنان هستند و همواره تلاش دارند با استناد به دستورالعمل ها و آیین نامه های مربوطه امور را پیگیری و به انجام برسانند.

در ادامه این کارگاه  حشمت الله قربانی مدیر کل هسته گزینش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نکاتی را در راستای وظایف اجرایی هسته گزینش در بحث جذب و استخدام کارکنان و نیز تعامل با حوزه منابع انسانی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد.

مدیرکل هسته گزینش با تاکید بر حفظ کرامت و ارزش های والای انسان ها، بر رعایت و حفظ حرمت کارکنان در کلیه مراحل جذب، به کارگیری و آموزش مستمر مبتنی بر دانش و رسیدن به سازمان های دانشی تاکید کرد.

وی افزود: در آینده جوامعی رشد و توسعه پایدار می یابند که اصول مدیریت دانش را در سازمان های خود پیاده سازی می نمایند و همواره در جهت به کارگیری آن در بهره برداری از منابع طبیعی و انسانی تلاش می کنند.

همچنین در این کارگاه آموزشی غلامرضا کریم آقائی مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس خاطر نشان کرد: با استناد به فرامین حضرت علی(ع) در نهج البلاغه که حاوی فرامین، توصیه ها و پند های اخلاقی و اجرایی بسیار پیچیده ای است و مقوله شایستگی، عدالت و امانتداری حائز اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شیراز، در ادامه وی بر موضوع امانت داری در حوزه منابع انسانی و حفظ اطلاعات شخصی پرسنل و رعایت عدالت در اجرای حقوق  کارکنان نیز تأکید کرد.