شناسهٔ خبر: 123669 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران خبرداد

اختصاص ۲۳۳ هکتار زمین برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن

علی دیوسالار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از اختصاص ۲۳۳ هکتار زمین برای ساخت بیش از ۱۳ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی دیوسالار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندان با بیان اینکه ۲۳۳ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مازندران اختصاص یافته است اظهار کرد: مقرر شد برای این مقدار از زمین حدود ۱۳ هزار واحد مسکن ساخته شود.

وی با بیان اینکه ۱۰۲ هکتار از این زمین ها به سازمان ملی زمین و مسکن تعلق دارد افزود: ۲/۷۷ هکتار این زمین ها متعلق به منابع طبیعی و ۱۰ هکتار مربوط به سازمان جهاد کشاورزی ، ۷/۱۱ هکتار مربوط به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و ۴/۳۲ هکتار مربوط به سایر دستگاهها است.

دیوسالار با تاکید بر اینکه بیشترین زمین اختصاص یافته در شهرهای بهشهر-ساری و بابل واقع شده است اضافه کرد: برای تامین و صدور سند زمین های موردنیاز این طرح اداره کل مناببع طبیعی ، اداره ثبت و اسناد و املاک استان بیشترین درصد همکاری را با ما داشته اند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران در خاتمه به همکاری مطلوب برخی دستگاههای اجرایی در امر ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد.