شناسهٔ خبر: 123725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده باش راهداران گلستان در روزهای برفی و بارانی برای ترافیک روان

راهداری گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به روسای ستادی و شهرستانی و راهداران استان با توجه به هشدارهای نارنجی هواشناسی اعلام آماده باش داد تا برای شرایط سخت جوی و برقراری ترافیکی روان در محورهای مواصلاتی استان از آمادگی های لازم برخوردار باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی گفت: ضرورت دارد روسای شهرستان های تابعه با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه و هماهنگی با فرمانداران و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و پیمانکاران، برنامه ریزی های اجرایی لازم را برای ماشین آلات و نیروهای انسانی بعمل آورند تا در جهت بازنگهداشتن راهها و برقراری ترافیک روان و ایمن محورها موانعی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: بمنظور هماهنگی هرچه بیشتر میان تیم های عملیاتی راهداری فردا جمعه جلسه قرارگاه زمستانی مرکزی و راهداری زمستانی در شهرستان رامیان برگزار می شود.

به گفته مصدقی، امروز برف در جاده درازنو و جاده گرگان - شاهرود (چهارباغ و شاه‌کوه ) و آزادشهر - شاهرود ( خوش ییلاق ) داشتیم و هم اکنون نیز در محور درازنو بارش برف داریم و در بقیه محورهای کوهستانی نیز تا صبح امکان بارش برف وجود دارد.

وی به هم استانی ها توصیه کرد که از سفرهای غیر ضروری در این شرایط جوی پرهیز کرده و در صورت ضرورت حتما از شرایط جاده ها از طریق سامانه ۱۴۱ و مرکز مدیریت راههای استان به شماره ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ با خبر شوند و تجهیزات زمستانی بویزه زنجیر چرخ بهمراه داشته باشند.