شناسهٔ خبر: 123741 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارائه خدمات به زائران شهید سلیمانی انجام شد؛

بازدید معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پایانه مسافری شهر کرمان

بازدید معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مسافری شهر کرمان معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای بررسی چگونگی خدمات حمل و نقلی به زائران شهید سلیمانی ضمن بازدید از پایانه مسافری آدینه کرمان بر عدم تاخیر ناوگان هنگام حرکت و مباحث ایمنی سفر تاکید ویژه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، حمیدرضا شهرکی ثانوی به منظور بررسی نحوه خدمات رسانی به زائرانی که برای شرکت در سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به کرمان سفر کردند ضمن بازدید از پایانه حمل و نقل مسافری آدینه کرمان بر عدم تاخیر ناوگان هنگام حرکت و رعایت موارد ایمنی سفر تاکید کرد و گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مسئولیت حوزه حمل و نقل جاده ای را به عهده گرفت در بخش حمل و نقل جاده ای ویژه نامه ای به سراسر کشور و با محوریت استان کرمان ابلاغ کردیم.

وی افزود: در این راستا تمام استان ها مکلف شدند چه در قالب سفرهای فردی و چه در قالب سفرهای گروهی ناوگان مورد نیاز را تامین کنند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این مطلب که تمهیدات برای ارتقاسطح خدمات وایمنی حمل و نقل قبل از کشور را مورد بررسی و تاکید قرار دادیم، تصریح کرد:علاوه بر بحث تامین ناوگان حمل و نقل عمومی، سفر عزیمت هموطنان از کرمان به اقصی نقاط کشور را داریم که به میزان پیش بینی های لازم صورت گرفته به نسبت تقاضایی که داشتیم بحث های خدماتی بین راهی از تمام مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی ابلاغیه لازم داده شده تا آمادگی های لازم را برای اراده خدمات به هموطنان و مسافرین چه با وسیله نقلیه شخصی و چه با ناوگان عمومی فراهم شود.

شهرکی ثانوی خاطرنشان کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حوزه راهداری به خصوص کرمان اقدامات لازم رابرای ارتقا ایمنی عبور و مرور روان فراهم کرده و امسال بسیار باشکوه تر وعظیم تر و پرازدحام تر از سال قبل است کمیته ای را برای رفع مشکلات بین راهی هموطنان عزیز و برطرف کردن مسایل و مشکلات آنها تشکیل دادیم.

وی یادآور شد: در حوزه فرهنگی هم سازمان براساس رسالت سازمانی که دارد علاوه براین که در تمامی سطح کشور مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی کارهای فرهنگی را دارند در حوزه شهر کرمان در موکب راهداری و حمل و نقل به صورت خودجوش و مردمی فعالیت دارند.

لازم به ذکر است در این بازدید داریوش باقرجوان رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای سازمان، احسان عراقی زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان و همچنین معاونین استان از پایانه حمل و نقل مسافر آدینه کرمان، حمیدرضا شهرکی ثانوی معاون حمل و نقل سازمان را همراهی کردند.