شناسهٔ خبر: 123748 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با ورود به فصل زمستان و پیش بینی های هواشناسی:

قرارگاه زمستانی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان دوباره گردهم آمدند

راهداری گلستان با اینکه قرارگاه زمستانی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از مهرماه وارد راهداری زمستانه شدند اما در نیمه دوم اولین ماه فصل زمستان روز تعطیل جمعه در راهدارخانه اولنگ رامیان برای افزایش هماهنگی ها و هم پوشانی ها و رفع موانع و انجام بهتر خدمات راهداری گردهم آمدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)،براساس اعلام معاون راهداری گلستان، سومین جلسه شورای راهداری و ترابری در شانزدهمین روز زمستان در محل راهدارخانه محور اولنگ شهرستان رامیان با حضور مدیر کل ، معاونین ، روسای ستادی و روسای شهرستان ها با هدف بررسی أخرین وضعیت ماشین آلات و آمادگی جهت راهداری زمستانه پیرو هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر شده برای بارش های هفته پیش رو تشکیل شد تا روزهای آینده در انجام بموقع عملیات راهداری زمستانه مشکلی نداشته باشیم.

غلامرضا بیکی گفت: مهمترین ناوگان راهداری فصل زمستان گریدر،لودر و کامیون است که هم اینک حدود 80 درصد از این ناوگان با امکانات لازم از جمله ضدیخ آماده به خدمتند .

وی با بیان اینکه اولویت راهداری زمستانه در محورهای شریانی و عدم انسداد آنهاست،گفت: بدلیل هزینه بالای تعمیرات اساسی ماشین آلات سنگین؛ با تشکیل کمیته سوانح ماشین آلات،تمام تلاش برای بررسی موشکافانه تر مسایل آنها انجام می شود تا هرچه زودتر این ناوگان در چرخه ناوگان قرار گیرند.