شناسهٔ خبر: 123753 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد :

تایید نهایی ۹۲۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان پارس آباد

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تایید نهایی ۹۲۷ نفر از متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد : در قالب قانون جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی مسکن شهرستان پارس آباد کل ثبت نام کنندگان ۱۲۰۳۷ نفر بوده که تعداد متقاضیان حائز شرایط ( سه استعلام سبز ) بر اساس بررسی ها ۱۰۱۹۰ نفر بوده و ۹۲۷ نفرتایید نهایی شده و به تعداد ۵۷۰ نفر افتتاح حساب صورت گرفته و ۵۵۰ نفر نیز تاکنون واریز وجه اولیه کرده‌اند.

وی گفت : ۴۸۰ واحد از احداث واحدهای طرح مذکور در مرحله اتمام فنداسیون و ۱۲۰ واحد اسکلت آن تمام شده و در مرحله نازک کاری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درخصوص تامین زمین جهت احداث این طرح در شهرستان پارس آباد را یادآور شد و افزود : تامین زمین برای ۷۰ واحد نیز در این بازدید بررسی گردید که هیچ مشکلی در تامین زمین برای احداث این واحدها نداشته و زمین را در اختیار بنیاد مسکن قرار خواهیم داد.

دبیر شورای مسکن استان اردبیل افزود : با توجه به پیشرفت کار در ساخت این واحدها توسط بنیاد مسکن ، انشاالله سال آتی تعدادی از این واحدها به بهره برداری رسیده و در اختیار متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن قرار می گیرد.

حیدری ادامه داد : پیرو دستور استاندار اردبیل مبنی برحضور مدیران در ادارات مربوطه و در جهت تکریم ارباب رجوع و لزوم پاسخگویی و حل مشکلات مراجعین عزیز در جریان دور سوم سفر شهرستانی استاندار ، توانستیم نزدیک ۳ ساعت در خدمت مراجعین و مردم عزیز در محل اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد به مشکلات و درخواست ها درخصوص پرونده های کمیسیون ماده ۵ ، زمین های خالصه شهرستان ، راه و مسکن رسیدگی و پاسخ لازم را بدهیم.

لازم به ذکر است بازدید از پروژه های فعال حوزه راه و شهرسازی شهرستان در زمینه راه ، نهضت ملی مسکن و احداث ساختمانهای دولتی و بررسی وضعیت پیشرفت و مشکلات پروژه ها از دیگر برنامه های سفر مدیرکل راه و شهرسازی و هیئت همراه در سفر به شهرستان پارس آباد بود.