شناسهٔ خبر: 123757 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان استانی و محلی؛

کلنگ احداث قطعه دوم محور راونگ - هشتبندی هرمزگان به زمین زده شد

آغاز عملیات اجرایی محور هشتبندی میناب مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: با حضور مسئولان استانی و محلی عملیات اجرایی بهسازی و احداث محور راونگ – هشتبندی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، عباس کمالی در حاشیه این مراسم که با حضور استاندار و نماینده شرق استان در خانه ملت، فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد گفت: این محور از مسیرهای پر تردد و دارای پیچ های خطرناک است و از طرفی بخش توکهور و شهر هشتبندی با وجود هزاران هکتار اراضی کشاورزی یکی از نقاط مهم کشاورزی استان محسوب می شود اما متاسفانه به دلیل عدم وجود جاده مناسب این ظرفیت مهم مغفول مانده بود که با پیگیری هایی که صورت گرفت عملیات بهسازی و ساخت قطعه دوم آن آغاز شد.

کمالی در ادامه در توضیح مختصات پروژه گفت: محور راونگ – هشتبندی به طول کلی ۳۶ کیلومتر از دوراهی راونگ در شهرستان میناب شروع و تا شهر هشتبندی ادامه دارد.

وی افزود: عملیات اجرایی بهسازی و تعریض قطعه نخست این پروژه به طول ۸.۷ کیلومتر از سال ۹۴ آغاز و در سال ۹۶ به پایان رسید، عملیات اجرایی قطعه دوم به طول ۳ کیلومتر امروز آغاز شد و قطعه سوم و چهارم به ترتیب به طول ۳ کیلومتر و ۴.۱۲ کیلومتر مطالعات مسیر صورت گرفته است، مطالعات ۱۵ کیلومتر قطعه پایانی مسیر نیز در دستور کار قرار گرفته است و به زودی آغاز می شود.

کمالی در پایان تصریح کرد: تکمیل این پروژه بی شک نقشی مهم دررونق و شکوفایی منطقه دارد و می تواند سرمایه گذاران بسیاری را جهت بهره مندی از این ظرفیت و پتانسل بزرگ کشاورزی و گردشگری به این بخش گسیل دهد.