شناسهٔ خبر: 123802 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان هشترود خبر داد؛

فعالیت ۶ تیم راهداری با ۵۰ تن ماسه و نمک در محورهای هشترود

رییس هشترود آذربایجان شرقی رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان هشترود گفت: با عنایت به عملیات های راهداری در ۶ تیم، همه راههای اصلی و فرعی شهرستان هشترود باز بوده و تردد در آنها بصورت روان در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی وحید آخوندزاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی از ساعت ۲۰ مورخه ۱۴ دی ماه تا امروز راهداران در قالب ۶ تیم در محور های اصلی شهرستان حضور یافته و با ۵۰ تن ماسه و نمک اقدام به نگهداری از راههای اصلی جهت رفاه حال هموطنان عزیز کرده اند.

وی افزود: لذا با عنایت به عملیات های راهداری کلیه راههای اصلی و فرعی شهرستان باز بوده و تردد در انها بصورت روان در جریان میباشد.

آخوندزاده تصریح کرد: در خصوص راههای روستایی هم به اطلاع میرساند راهداران با کلیه امکانات در محور های روستایی شهرستان حضور یافته و نسبت به ارزیابی مسیرهای مسدود اقدام کرده؛ و چنانچه مسیری مسدود باشد حتما اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.  

وی تاکید کرد: شایان ذکر است با توجه به فعالیت سامانه بارشی در منطقه از همشهریان عزیز خواهشمندیم از سفرهای غیر ضرور اجتناب نموده و در غیر اینصورت حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی مجهز نمایند.