شناسهٔ خبر: 123804 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

مصوبات کمیسیون ماده ۵ علاوه بر توسعه و زیبایی شهری، باید در آسایش و رفاه مردم نیز موثر باشد

کمیسیون ماده 5 مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استاندار کرمانشاه تاکید زیادی بر توسعه و زیبایی شهری در کنار ایجاد آسایش و رفاه مردم داشتند، خاطرنشان کرد: در تصویب و اجرای طرح ها کمیسیون ماده پنج باید ملاحظات شهری را لحاظ کنیم و تلاش شود طرح ها در جلسات کارشناسی به دقت بررسی شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شرسازی ( کرمانشاه )، مهرداد آهکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در خصوص موضوعات جلسه کمیسیون ماده پنج استان که با حضور محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه، طهماسب نجفی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر اعضای کمیسیون در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: طبق دستور استاندار کرمانشاه، طرح‌ها و مصوبات این کمیسیون باید در جلسات کارشناسی به صورت دقیق پیگیری و بررسی و در این جلسه طرح ها با نظرات کارشناسی تصویب یا رد شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با تاکید بر اعمال دیدگاه و نظرات فنی در اجرای طرح های این کمیسیون تصریح کرد: استاندار کرمانشاه تاکید زیادی بر ارزشمند بودن جان و مال مردم در ساخت‌وسازها داشتند و ابراز داشتند: طرح های این جلسه باید علاوه بر توسعه و زیبایی شهری، در آسایش و رفاه مردم نیز تاثیرگذار باشد.

آهکی گفت: مقام عالی استان خواستار توجه به توسعه فضای مبلمان شهری در تصویب طرح ها شد و بیان داشت: باید در تصویب و اجرای طرح ها در کمیسیون، ملاحظات شهری را لحاظ کنیم تا مردم احساس آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با نظر استاندار کرمانشاه، اقدامات جزیره ای و مقطعی در حوزه شهرسازی استان را از فضای اجرای برنامه های مدون دور کرده از اینرو باید به سمت اجرای برنامه های راهبری و بر اساس مطالعات علمی و پژوهشی برای توسعه کرمانشاه در تمامی زمینه ها حرکت کنیم.