شناسهٔ خبر: 123818 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در دیدار با جمعی از راهداران شهرستان ارومیه عنوان کرد؛

راهداران پیشگام در خدمت رسانی به مردم

111111.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دیدار با جمعی از راهداران شهرستان ارومیه از راهداران به عنوان پیشگامان خدمت رسانی به مردم یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دیدار با راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه ضمن گفتگوی صمیمی با آنها و استماع مسائل و مشکلات شان گفت: رسیدگی به معیشت و رفاه راهداران همیشه جزو الویت های اصلی و مهم بوده و در این راستا مشکلاتی مانند پرداخت حقوق و مزایای نیروهای طرح و شرکتی با رایزنی هایی برطرف و افزایش حقوق این عزیزان با افزایش ۵۷ درصد اعمال شده است.

وی افزود: راهداران جزو ایثارگران بی ادعای جامعه و از پیشگامان خدمت رسانی به مردم هستند که ایجاد امنیت و آسایش کاربران جاده ای مخصوصا در ایام برفروبی زمستانی جزو برنامه ها و اهداف این عزیزان گمنام است که بعضا در این راه حتی جان خود را فدای خدمت به مردم می‌کنند.

آرامون ادامه داد: بی شک همانند سال‌های قبل راهداران غیور استان با قدرت تمام و با آمادگی بیش از پیش مخصوصا در ایام بارش برف در راهدارخانه و محورهای مواصلاتی استان حضور خواهند داشت تا کاربران و مسافرین با احساس امنیت و آرامش در محورهای ارتباطی تردد داشته باشند.