شناسهٔ خبر: 123878 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام‌ شد؛

دیدار مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها با خانواده شهید حاجی‌هاشمی

طرح سپاس مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و معاون عملیات فرودگاهی در راستای اجرای طرح سپاس با خانواده شهید حاجی‌هاشمی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا علامه زاده مشاور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران و معاون عملیات فرودگاهی،باهمسر همکارفرودگاهی شهید ضیا حاجی هاشمی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در سالروز وفات حضرت ام البنین«س» و به مناسبت روز تکریم همسران و مادران شهدا، معاون عملیات فرودگاهی ومشاور مدیرعامل در امور ایثارگران به نمایندگی از مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در منزل شهید همکار ضیا حاجی هاشمی در تهران، با ایجاد فضایی معنوی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در ادامه سلسله دیدارهای طرح سپاس انجام شد،فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی ادای احترام به خانواده معظم شهدا را به منزله ادامه دادن راه این شقایق‌های گلگون کفن و حرکت در صراط مستقیم دانست،که شهدا طلایه دار مسیر آن بوده اند.

علامه زاده نیز دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به‌خصوص خانواده شهدای همکارفرودگاهی را یکی از برنامه های مهم ومستمر امور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها دانست و افزود: امروز تکریم همسران و مادران شهدا یکی از مصادیق جهاد تبین و تجلیل از خانواده های صبوری است که بهترین عزیزان خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

گفتنی‌است همسر و فرزند شهید حاجی هاشمی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، به بیان خاطراتی از  شهید والامقام پرداختند و در پایان نیز با اهدای لوح سپاس از آنان تجلیل به‌عمل‌آمد.