شناسهٔ خبر: 123885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از عملیات اجرایی راه آهن رشت-کاسپین و کنارگذر بندرانزلی

بازدید2 دکترخادمی راه آهن رشت کاسپین  دی 1401 معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل راه وشهرسازی استان و استاندار گیلان، از روند عملیات اجرایی احداث راه آهن رشت-کاسپین و نیزکنارگذر شهرستان بندرانزلی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( گیلان)، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت ‌وتوسعه زیربناهای حمل‌و نقل کشور به اتفاق استاندار گیلان، مدیرکل راه وشهرسازی و جمعی از مسئولان استان ظهر دیروز (شنبه) از آخرین وضعیت روند عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت بندرکاسپین محدوده منطقه آزاد انزلی و همچنین کنار گذر این شهرستان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفت.

عباسی استاندار گیلان در حاشیه این بازدیدها با اشاره به اهمیت پروژه خط ریلی رشت بندرکاسپین، بر تسریع در روند اجرای این پروژه اثربخش در توسعه استان گیلان و کشور و نیز ضرورت فازبندی کنارگذر و تحویل به موقع به راهداری همزمان با ساخت پل با توجه به اختصاص اعتبارات لازم به میزان 100 میلیارد تومان از محل سفر رئیس محترم جمهوری به استان تاکیدکرد.

هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان در این بازدید خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه های حوزه راه در گیلان مشکل منابع و مصالح وجود ندارد و فعالیت های کارگاه نباید ساعتی تعطیل شود.

وی با بیان اینکه بهره برداری از یک باند کنارگذر بندرانزلی درسریعترین زمان مورد تاکید است، اضافه کرد: در تلاشیم پروژه هایی که خواسته بحق مردم است، با اهتمام جدی پیمانکاران و با توجه به پیشرفت کار و نظارت کافی، در زمان مقرر به اتمام برسد.