شناسهٔ خبر: 123916 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نهمین جلسه کارگروه زیربنایی استان برگزار شد؛

۴۳ دستور کار برای رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در گلستان

راه وشهرسازی گلستان نهمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمینی و محیط زیست استان گلستان با ۴۳ دستور کار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از مورد بررسی قرار گرفتن طرح های مختلف احداث و توسعه واحدهای گلخانه‌ای، دامداری، باغبانی و توسعه فعالیت‌های گردشگری و صنعت و معدن در این جلسه خبر داد.

مهدی ملک در ادامه اظهار کرد: ارزش ریالی این پروژه ها مجموعا بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.وی افزود: همچنین با تصویب این پروژه‌ها زمینه اشتغال برای ۲۸۵ نفر از مردم استان ایجاد می شود.

ملک ادامه داد: از مهمترین عناوین مورد بررسی در این جلسه می توان به درخواست سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان مبنی بر الحاق به محدوده عرصه ای به مساحت ۲۴ هکتار در شهر گنبد کاووس در راستای تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد که به موافقت اعضای کارگروه رسید.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در انتها با تاکید بر تصویب پرونده های ارسالی در کم ترین زمان ممکن، گفت: با تصویب این پروژه ها زمینه اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان فراهم می شود.