شناسهٔ خبر: 123932 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی خبر داد؛

صدور نزدیک به ۴۶ هزار بارنامه توسط شرکت‌های شهرک آذر کوهسار خوی

اضافه تناژ در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از صدور ۴۵ هزار و ۸۱۸ حواله صادر شده بخش کالا ( بارنامه ) از طرف شرکت‌های حمل و نقل باری مستقر در شهرک آذر کوهسار این شهرستان در ۹ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، اصغر کاظمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی گفت: در ۹ ماهه گذشته از سال جاری ۱۳ شرکت حمل و نقل باری مستقر در شهرک حمل و نقل باری کوهسار این شهرستان توانستند بالغ بر ۴۷۲ میلیون تن کالا را با صدور نزدیک به ۴۶ هزار مورد بارنامه جابجا کنند.

وی ادامه داد: در همین مدت این شرکت‌ها همچنین بالغ بر ۷۹۴ میلیون تن سیمان را با صدور افزون بر ۴۵ هزار بارنامه جابجا کردند. 

کاظمی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه ۲۹۹ هزار و ۳۵۴ نفر مسافر توسط ۴۳ هزار و ۴۳۳ سرویس از طریق شرکت‌های حمل و نقل مسافری در شهرستان خوی جابجا شده و نیز ۷۵ مورد بازدید از مجتمع های خدماتی و رفاهی حوزه استحفاظی این شهرستان جهت بررسی وجود امکانات لازم برای استفاده کاربران جاده ای و رعایت موارد بهداشتی در آنها انجام گرفت. 

این مقام مسئول بیان کرد: در ۹ ماهه گذشته از سال جاری ۵۱۷ مورد تمدید کارت هوشمند ناوگان باری و ۳۳۷ مورد تمدید کارت هوشمند ناوگان مسافری انجام و ۱۵ مورد نیز کارت هوشمند جدید برای ناوگان مسافری انجام شده است.